Pošlite mi poštou viac informácií
alebo volajte 0910 855 550

Čo hovoria realitné kancelárie o backOFFICE®

Ceny za backOFFICE® nemeníme, sme stabilný partner a verných klientov si ceníme!

Našou prioritou je náš spokojný klient. Systém backOFFICE® sa snažíme neustále prispôsobovať trendom doby a hlavne nárokom našich klientov. Od uvedenia systému na trh prešiel viacerými zmenami a vylepšeniami, väčšina návrhov pochádzala práve od našich klientov, pre ktorých backOFFICE® vyvíjame.

Staňte sa aj vy našim spokojným klientom a ušetríte množstvo starostí, času a peňazí. Je jednoduchšie riešiť problémy viacerých ako keď sa má jednotlivec s nimi pasovať sám. Sme tu pre vás...

Verných klientov si vážime a máme pre nich špeciálny vernostný program. Jeho rozsah záleží od dĺžky trvania spolupráce a jeho obsah stále vylepšujeme.

Môžete si vybrať napríklad bezplatné kredity na TOP ponuky, bezplatný redizajn webovej stránky či výrazné zľavy na naše produkty. Ste s nami 5 rokov? Získajte každý rok poukážku na 100 €!

Napíšte nám

Potrebujete viac informácii o realitnej činnosti?

Prečítajte si:

•     Ako založiť realitnú kanceláriu
•     Čo obnáša práca realitného makléra
•     Ako sa stať realitným maklérom

Prečo sme jednotkou na trhu?

backOFFICE® používam už 15 rokov, dovolím si tvrdiť, že odkedy vznikol. Som s ním absolútne spokojná, pretože je jednoduchý na používanie, aj pre mňa, nie úplne počítačovo zdatnú osobu. Veľmi mi uľahčuje prácu tým, že je intuitívny. Nahadzujem si do systému nehnuteľnosti, klientov, využívam exporty a vždy vyskúšam všetky novinky a vylepšenia, ktoré neustále prichádzajú. Najnovšie som vyskúšala aj tvorbu inzerátov umelou inteligenciou. Z pohľadu šetrenia času je to veľmi veľký prínos.

Kornélia Jelašičová, A3 REAL INVEST CONSULTING

Chceli sme webovú stránku, ktorá odzrkadlí, že sme realitná kancelária rodinného typu: otec a syn a že pôsobíme v Trenčianskom kraji. Všetko toto sa podarilo super skĺbiť, nakoľko sme dostali od backOFFICE® dostali komplet inštrukciu ako postupovať. Od backOFFICE® sme si nechali vypracovať aj texty, web, videá a fotografie. Naša nová webová stránka nám priniesla nové obchody, nových klientov. backOFFICE® je jednotka!

Peter Vozár, 5 STARS Realitná agentúra

Spolupráca s backOFFICE® bola naša jednoznačná voľba. Vybrali sme si ich pre rýchlosť, jedinečnosť a flexibilitu. Softvér backOFFICE® nám uľahčuje spoluprácu s celým tímom a zabezpečuje prehľad o všetkých ponukách a záujemcoch. A ich najsilnejšou stránkou je to, že nám urobili celý web personalizovane.

Dean Babony, Babony TRE

Naša realitná kancelária 1BCR spolupracuje so spoločnosťou backOFFICE® už viac ako 10 rokov. Keď sme sa rozhodli rozšíriť pole pôsobnosti aj do Thajska, potrebovali sme nový web, ktorý bude systémovo prepojený s thajskou pobočkou. Vďaka backOFFICE® sme vedeli použiť jeden systém na oba trhy a zároveň mať všetko v angličtine. Ušetrili sme tým finančné prostriedky, ktoré sme nemuseli vynaložiť na nový web pre Thajsko. V backOFFICE® sa nezľakli ani našich špeciálnych požiadaviek a stránka je podľa našich predstáv.

Henrieta Machotková, 1BCR

So službami backOFFICE® sme veľmi spokojní a systém využívame na databázu klientov, ponúk aj exporty na všetky realitné portály. backOFFICE® využívam nielen v notebooku, ale mám ho aj v mobilnej aplikácii. Využívame aj eGDPR aj eAML, čo je vynikajúcou výhodou mať to všetko pod jednou strechou. Keďže sme prijímali do našej realitnej kancelárie nových realitných maklérov, zaškolenie prebehlo veľmi jednoducho, nakoľko je backOFFICE® veľmi zrozumiteľný a prehľadný a dokáže to pochopiť naozaj každý.

Peter Hanko, PETERSEN realitný servis

Naša realitná kancelária RIVERS pracuje zodpovedne a zodpovedne pristupuje aj k práci s osobnými údajmi a pri kontrole klientov. Preto sa veľmi teším, že systém backOFFICE® nám umožňuje zaznamenávať údaje elektronicky a diskrétne. Systém údaje spracuje a uchová. Všetko máme na jednom mieste, čo je veľmi veľká výhoda aj v prípade kontroly. Pri dodržiavaní pravidiel máme ako realitní makléri na konci čisté svedomie, že všetko robíme v súlade so zákonom. backOFFICE® pravidelne organizuje školenia, kde sa dozvieme o všetkých legislatívnych zmenách a čo je najdôležitejšie - na konci školenia dostaneme certifikát.

Peter Mriňák, RIVERS

V programe backOFFICE® pracujeme od založenia spoločnosti. Rada by som vyzdvihla niekoľko pre nás podstatných detailov. Vzhľadom na špecifický segment, s ktorým naša kancelária pracuje, sme často identifikovali potreby zmeny alebo prispôsobenia systému. Niekedy to boli jednoduchšieho zmeny, niekedy veľmi zložité zásahy do systému. Promptnosť, flexibilita a ochota zo strany prevádzkovateľa nám pomohli zlepšiť fungovanie systému vždy v krátkom čase a vždy sme si vďaka tomu zachovali vysoký štandard inzercie. Spoluprácu s týmto systémom a predovšetkým s ľuďmi, ktorí stoja za backOFFICE®, môžem len odporučiť.

Mgr. Alexandra Laubertová, Corpia Sothebys International Realty

To, že individuálne zadávať inzeráty na rôzne realitné servery nám zaberá množstvo času, sme vedeli už dávno a boli sme z tejto práce dosť vyťažení. S pribúdajúcimi servermi, pribúdala i táto práca. Tak sme si objednali "easyprogram", ktorý nás stál neskutočné peniaze mesačne a bol natoľko neprehľadný, (výber exportov bol zväčša na také servery, ktoré ani veľmi ľudia nečítajú pri hľadaní realít), takže po 5 mesiacoch sme to už ani cez ten "easyprogram" neriešili, lebo bol totálne neprehľadný, nekomfortný, chybový a v konečnom dôsledku mi zabralo viac času riešiť jeho nedostatky, ako keby som zadával inzeráty jednotlivo. Hľadal som niečo praktické, jednoduché a intuitívne, za menej peňazí a pritom spoľahlivé a to som práve našiel cez internet Realitný softvér backOFFICE®, ktorý od novembra využívame v našej RK - Reality Kontakt. Exportujeme ním na hlavné realitné serveri a šetrí nám náš drahocenný čas. Súbežne sme si dali vytvoriť aj web stránku a môžem povedať, že je perfektne prispôsobená a vhodná na celý chod správy realít RK a máme naňu veľmi pozitívnu odozvu od návštevníkov. Odporúčame.

Mikuláš Maczkó, Reality Kontakt

Systém je pravidelne aktualizovaný, oceňujem výbornú komunikáciu s tvorcom systému pri riešení problémov.

Matej Kucharič, MAGNUM real

Strávili sme množstvo času tým, že sme ručne prehadzovali zákazky na rôzne servery. Potrebovali sme to riešiť, aby sme si uľahčili prácu fungovali nejakým normálnym systémom. A tento funguje! Softvér je pre užívateľov pomerne jednoduchý, netreba siahodlhé vysvetľovanie.

Martina Kapušová, Compra

Systém backOFFICE® je perfektný a zvykol som si naň veľmi rýchlo. S ovládaním som nemal ani na začiatku problém, lebo softvér je veľmi intuitívny. Web, ktorý ste nám vytvorili, je super. Páči sa mi hlavne po grafickej stránke. Použitý obrázok bol vybraný veľmi vhodne. Oceňujem aj rýchlosť vyhotovenia. Budem vás odporúčať ďalej!

Peter Ďuriš, Doma real

So systémom backOFFICE® pracujeme od jeho začiatku a musím konštatovať, že spĺňa všetky naše potreby a funguje bez problémov. Využívame webREAL, teda kompletnú správu realít spolu s webovou stránkou. Oceňujeme jeho spoľahlivosť, jednoduché ovládanie, ochotu a flexibilitu teamu a v neposlednom rade jeho skvelú cenu.

Eva Červeňanská, aTRIOREAL

V prípade, že sa nám vyskytne problém, je maximálna ochota o pomoc a vyriešenie zo strany poskytovateľa backOFFICE®.

Ing. Eva Švanigová, Evas REAL

Sme spokojní hlavne s operatívnosťou a aktualizáciou zmien, noviniek a podnetov v backOFFICE®.

Ing. Katarína Pleváková, Amica real

Veľmi oceňujem promptnosť komunikácie a dopĺňanie funkcionality backOFFICE® na základe našich zákazníckych požiadaviek.

Vladimír Magula, PASS Slovakia

Spokojný som najmä s pravidelným vylepšovaním niektorých funkcií backOFFICE®.

Rudolf Klein, ivaru

Za najlepšie funkcie systému backOFFICE® považujeme online prístup do systému a párovanie nehnuteľností s klientmi. Oceňujeme aj inzerciu, dobré odozvy na prenájmy nehnuteľností máme z nemeckého aj anglického portálu.

Roman Citterberg, Belleus Properties

So systémom backOFFICE® som spokojná, lebo mi uľahčil prácu a má oveľa lepšie podmienky ako softvér, ktorý som mala predtým. Je flexibilný a rýchlo som sa s ním naučila pracovať.

Oľga Wenzlová, Awena

Systém backOFFICE® je pružný a naša webstránka je na vysokej úrovni, má dobré odozvy aj na vizuálne grafické spracovanie.

Ing. Oľga Karasová, KARPER'S & PARTNERS

Oceňujem jednoduché vkladanie ponúk, zrozumiteľnú ovládateľnosť backOFFICE® a jednoduché možnosti rozšírenia, napr. o jazykové mutácie stránky. Veľmi dobre obchodne využiteľný je aj prepracovaný modul Development.

Dalibor Pavel, REAL PROSPERITY

Predovšetkým sa chceme poďakovať za super odvedenú pracú. Ďakujeme, že ste sa dokázali trafiť do našej predstavy, ďakujeme, že naša komunikácia bola pohotová a reagovali ste na akúkoľvek zmenu a zapracovanie požiadaviek z nasej strany. Tak ako hovoríme, že JE JEDNO ČI PREDÁVATE PRODUKTY ALEBO SLUŽBY, STÁLE PREDÁVATE POCITY, tak my mame veľmi dobrý POCIT z Vašej odvedenej prace.

Dipl. Ing. Adriana Matyasova, ADRID REAL s.r.o.

Ďakujem za spoluprácu, s web stránkou sme nadmieru spokojní, skvelá práca!

Eva Mauldin, WENTONS estate boutique

Realitný skener je úplne super. Niežeby som nevedela naceniť byty či domy, ale takémuto odhadu ceny klienti viac dôverujú, keď majú aj „nezávislý výpočet“.

Ing. Vieroslava Štrbáková, RESCON Real Services s.r.o.

Ako IT zdatný človek som si pred zakúpením systému pre našu realitnú kanceláriu urobil vlastný prieskum trhu. Zo všetkých sofvérov, ktoré som hodnotil, som sa rozhodol pre backOFFICE. Systém je prehľadný, funkčný a intuitívny. So svojím rozhodnutím som spokojný, nakoľko backOFFICE spĺňa všetky najdôležitejšie funkcionality, ktoré realitná kancelária potrebuje.

Lukáš Machotka, 1.BCR s.r.o.

V backOFFICE som najviac spokojná s prístupom pri riešení problémov – toto majú zvládnuté na jednotku. Ako najväčšie plus vnímam exporty. Skvelo majú vyriešené aj GDPR a AML.

Magdaléna Šmičeková, ByDoPo s.r.o.

So službami backOFFICE som veľmi spokojná. Napriek tomu, že nie som technicky zdatná, podarilo sa mi zvládnuť nastavenie webovej stránky aj samej. Ďakujem za milý a ochotný prístup zamestnancov, ktorí boli vždy veľmi nápomocní.

PhDr. Zuzana Stískalová, Aretha Solutions s.r.o.

Na backOFFICE sa mi najviac páči, že vždy je tam niečo nové. Je evidentné, že na vývoji sa tvrdo pracuje, systém sa neustále zdokonaľuje a prispôsobuje potrebám trhu a klientov. Všetky novinky sú veľmi vkusne a zrozumiteľne odkomunikované, páči sa nám nielen forma, akou sú odkomunikované, ale aj odľahčený a priateľský tón celej komunikácie.

Lucia Mangerová, OSIRIS Reality

Radi odpovieme na všetky vaše otázky

Naši odborníci vám radi odpovedia na otázky a ukážu všetky výhody spojené s využívaním nášho softvéru. Porovnajte si funkcie balíkov backOFFICE®, vyberte si pre vás najvhodnejší a kontaktujte nás pre dohodnutie prezentácie systému.

info@backoffice.sk +421 910 855 550

Napíšte nám



×

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Dotknutá osoba v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,ZoOOÚ“) potvrdzuje správnosť a aktuálnosť svojich osobných údajov uvedených v kontaktom formulári. Dotknutá osoba týmto čestne vyhlasuje, že udeľuje prevádzkovateľovi svoj výslovný, slobodný, vážny a bezvýhradný súhlas so spracúvaním jej osobných údajov v rozsahu: meno, priezvisko, telefonický kontakt, e-mailová adresa na účel kontaktovania dotknutej osoby ako záujemcu o spoluprácu v informačnom systéme sprostredkovateľa ,,klienti“ počas doby 180 dní od udelenia tohto súhlasu. Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať tento súhlas so spracovaním osobných údajov rovnakým spôsobom, akým ho udelila. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním. Práva dotknutej osoby vymedzujú najmä §§ 19 – 30 ZoOOÚ. Práva a povinnosti sprostredkovateľa, ako prevádzkovateľa, vymedzujú najmä §§ 31 – 46 ZoOOÚ. Dotknutá osoba potvrdzuje, že sprostredkovateľ splnil svoju oznamovaciu povinnosť v rozsahu požadovanom ZoOOÚ. Dotknutá osoba berie na vedomie, že na zabezpečenie toho, že spracúvanie jej osobných údajov sa vykonáva v súlade so ZoOOÚ sprostredkovateľ prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov. Sprostredkovateľ bude s osobnými údajmi dotknutej osoby zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi.



Potvrdiť