Pošlite mi poštou viac informácií
alebo volajte 0910 855 550

Vystavte svoje faktúry rýchlo a jednoducho

Realitné kancelárie patria skôr medzi menšie firmy, ktoré k fakturáciám využívajú jednoduché nástroje, ako sú napr. Excel, prípadne nejakú spoplatnenú online službu. Využívaním softvéru backOFFICE® môžete svoju fakturáciu posunúť na vyššiu úroveň, ktorú poznáme len z profesionálnych ekonomických systémov a to v cene balíku našich služieb.

Pridat novu fakturu

Praktický fakturačný systém s profesionálnymi funkciami

Okrem štandardného rozsahu položiek, ktoré sa na faktúre vypĺňajú a sú plne v súlade s platnou legislatívou, nájdete v našom fakturačnom systéme aj funkciu našeptávača. Znamená to, že pri zadávaní odberateľa vám systém automaticky ponúkne na výber z už zadaných odberateľov, vám stačí odberateľa len potvrdiť. Údaje sa doplnia automaticky.

Podpora platca/neplatca DPH

Náš systém viete využiť aj v prípade, že vaša firma je platcom DPH. Faktúry sú vystavené v súlade s legislatívou a pri každej fakturovanej položke je možné nastaviť výšku DPH.

Fakturovanie aj do iných štátov EU

V zmysle legislatívy ste povinní pri platbe za služby inou spoločnosťou z členskej krajiny EU vyfakturovať sumu bez DPH. Fakturačný systém backOFFICE® platby do iných štátov plne podporuje a súčasťou takto vystavenej faktúry je aj právna doložka v anglickom jazyku.

QR kód na každej faktúre

Uľahčite svojim klientom úhradu vašej faktúry, budete mať peniaze rýchlejšie na účte. Faktúry vygenerované cez backOFFICE® obsahujú praktický QR kód, ktorý stačí pri úhrade cez aplikáciu banky načítať. Platby neboli nikdy jednoduchšie.

Zasielanie faktúr na email

Po vystavení faktúry vám stačí jedno kliknutie na to, aby vaša faktúra vo formáte PDF skončila v emailovej schránke vášho klienta. Už žiadne vypisovanie emailov, stačí jeden klik.

Pridat novu fakturu

Vystavená faktúra s QR kódom

Faktúry sú generované do PDF, vaše logo sa na nich zobrazuje v najvyššej kvalite – v krivkách. Je veľmi kvalitné aj po vytlačení na papier. Každá faktúra obsahuje aj QR kód, ktorý vašim klientom výrazne uľahčí úhradu faktúry – stačí ho nasnímať aplikáciou banky. Vygenerovanú faktúru viete odoslať jedným klikom na email odberateľa.



Pozrite sa ako bude faktúra vyzerať

Archív bývalých období

Všetky faktúry za celé obdobie rozdelené po rokoch máte kedykoľvek k dispozícií. Prehľadným filtrom si viete zobraziť minulé obdobia a všetky vystavené faktúry.

Detailné štatistiky faktúr

Náš systém vám vie za konkrétne obdobie vypočítať sumu uhradených faktúr, ale aj sumu neuhradených faktúr a vy tak máte stále prehľad o tom, koľko vám ešte príde na účet peňazí.

Obmedzenie právomocí

Jednoduchým označením právomoci viete maklérom úplne zamedziť prístup k funkcii fakturácie, prípadne im povoliť len nahliadanie. Máte plnú kontrolu nad tým, kto sa k vašim faktúram dostane a kto ich môže vystavovať.

Automatické dopĺňanie odberateľa

Systém pracuje s databázou odberateľov a vy nemusíte rovnakého odberateľa zadávať viac krát. Stačí začať písať a fakturácia už doplní zvyšok. Šetríte čas a pracujete profesionálne.

Radi odpovieme na všetky vaše otázky

Naši odborníci vám radi odpovedia na otázky a ukážu všetky výhody spojené s využívaním nášho softvéru. Porovnajte si funkcie balíkov backOFFICE®, vyberte si pre vás najvhodnejší a kontaktujte nás pre dohodnutie prezentácie systému.

info@backoffice.sk +421 910 855 550
Ako Dotknutá osoba súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.


×

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Dotknutá osoba v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,ZoOOÚ“) potvrdzuje správnosť a aktuálnosť svojich osobných údajov uvedených v kontaktom formulári. Dotknutá osoba týmto čestne vyhlasuje, že udeľuje prevádzkovateľovi svoj výslovný, slobodný, vážny a bezvýhradný súhlas so spracúvaním jej osobných údajov v rozsahu: meno, priezvisko, telefonický kontakt, e-mailová adresa na účel kontaktovania dotknutej osoby ako záujemcu o spoluprácu v informačnom systéme sprostredkovateľa ,,klienti“ počas doby 180 dní od udelenia tohto súhlasu. Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať tento súhlas so spracovaním osobných údajov rovnakým spôsobom, akým ho udelila. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním. Práva dotknutej osoby vymedzujú najmä §§ 19 – 30 ZoOOÚ. Práva a povinnosti sprostredkovateľa, ako prevádzkovateľa, vymedzujú najmä §§ 31 – 46 ZoOOÚ. Dotknutá osoba potvrdzuje, že sprostredkovateľ splnil svoju oznamovaciu povinnosť v rozsahu požadovanom ZoOOÚ. Dotknutá osoba berie na vedomie, že na zabezpečenie toho, že spracúvanie jej osobných údajov sa vykonáva v súlade so ZoOOÚ sprostredkovateľ prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov. Sprostredkovateľ bude s osobnými údajmi dotknutej osoby zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi.



Potvrdiť