Pošlite mi poštou viac informácií
alebo volajte 0910 855 550
Našou prioritou je náš spokojný klient. Systém backOFFICE® sa snažíme neustále prispôsobovať trendom doby a hlavne nárokom našich klientov. Od uvedenia systému na trh prešiel viacerými zmenami a vylepšeniami, väčšina návrhov pochádzala práve od našich klientov, pre ktorých backOFFICE® vyvíjame.
Staňte sa aj vy našim spokojným klientom a ušetríte množstvo starostí, času a peňazí. Je jednoduchšie riešiť problémy viacerých ako keď sa má jednotlivec s nimi pasovať sám. Sme tu pre vás...
Verných klientov si vážime a máme pre nich špeciálny vernostný program. Jeho rozsah záleží od dĺžky trvania spolupráce a jeho obsah stále vylepšujeme.
Môžete si vybrať napríklad bezplatné kredity na TOP ponuky, bezplatný redizajn webovej stránky či výrazné zľavy na naše produkty. Ste s nami 5 rokov? Získajte každý rok poukážku na 100 €!
Napíšte nám
Prečítajte si:
• Ako založiť realitnú kanceláriu
• Čo obnáša práca realitného makléra
• Ako sa stať realitným maklérom
backOFFICE® používam už 15 rokov, dovolím si tvrdiť, že odkedy vznikol. Som s ním absolútne spokojná, pretože je jednoduchý na používanie, aj pre mňa, nie úplne počítačovo zdatnú osobu. Veľmi mi uľahčuje prácu tým, že je intuitívny. Nahadzujem si do systému nehnuteľnosti, klientov, využívam exporty a vždy vyskúšam všetky novinky a vylepšenia, ktoré neustále prichádzajú. Najnovšie som vyskúšala aj tvorbu inzerátov umelou inteligenciou. Z pohľadu šetrenia času je to veľmi veľký prínos.
Hneď ako sme začali spolupracovať s backOFFICE®, oslovila som ich aj s výrobou webovej stránky. Vedeli zapracovať všetky naše špeciálne požiadavky a aj pridávanie referencií od klientov, ktoré sú pre nás veľmi dôležité. Využili sme aj služby copywriterky, ktorá nám vymyslela texty a celú štruktúru webu. S výsledkom sme boli naozaj veľmi spokojné. Páčili sa nám farby, dizajn, rýchlosť, typ spolupráce. backOFFICE® môžeme len odporúčať.
Chceli sme webovú stránku, ktorá odzrkadlí, že sme realitná kancelária rodinného typu: otec a syn a že pôsobíme v Trenčianskom kraji. Všetko toto sa podarilo super skĺbiť, nakoľko sme dostali od backOFFICE® dostali komplet inštrukciu ako postupovať. Od backOFFICE® sme si nechali vypracovať aj texty, web, videá a fotografie. Naša nová webová stránka nám priniesla nové obchody, nových klientov. backOFFICE® je jednotka!
Spolupráca s backOFFICE® bola naša jednoznačná voľba. Vybrali sme si ich pre rýchlosť, jedinečnosť a flexibilitu. Softvér backOFFICE® nám uľahčuje spoluprácu s celým tímom a zabezpečuje prehľad o všetkých ponukách a záujemcoch. A ich najsilnejšou stránkou je to, že nám urobili celý web personalizovane.
Naša realitná kancelária 1BCR spolupracuje so spoločnosťou backOFFICE® už viac ako 10 rokov. Keď sme sa rozhodli rozšíriť pole pôsobnosti aj do Thajska, potrebovali sme nový web, ktorý bude systémovo prepojený s thajskou pobočkou. Vďaka backOFFICE® sme vedeli použiť jeden systém na oba trhy a zároveň mať všetko v angličtine. Ušetrili sme tým finančné prostriedky, ktoré sme nemuseli vynaložiť na nový web pre Thajsko. V backOFFICE® sa nezľakli ani našich špeciálnych požiadaviek a stránka je podľa našich predstáv.
So službami backOFFICE® sme veľmi spokojní a systém využívame na databázu klientov, ponúk aj exporty na všetky realitné portály. backOFFICE® využívam nielen v notebooku, ale mám ho aj v mobilnej aplikácii. Využívame aj eGDPR aj eAML, čo je vynikajúcou výhodou mať to všetko pod jednou strechou. Keďže sme prijímali do našej realitnej kancelárie nových realitných maklérov, zaškolenie prebehlo veľmi jednoducho, nakoľko je backOFFICE® veľmi zrozumiteľný a prehľadný a dokáže to pochopiť naozaj každý.
Po dlhej dobe fungovania realitného trhu je backOFFICE® prvý profesionálny nástroj, ktorý nahradil laické softvéry vyvinuté realitnými kanceláriami. V backOFFICE® je dobre zvládnuté vytváranie databázy klientov a ich priraďovanie k nehnuteľnostiam. Za výhodu považujem veľmi jednoduché zadávanie nehnuteľností a premostenie aj na iné portály, čo nám predtým zaberalo veľa času. Toto bolo pre nás veľkým uľahčením práce.
To, že individuálne zadávať inzeráty na rôzne realitné servery nám zaberá množstvo času, sme vedeli už dávno a boli sme z tejto práce dosť vyťažení. S pribúdajúcimi servermi, pribúdala i táto práca. Tak sme si objednali "easyprogram", ktorý nás stál neskutočné peniaze mesačne a bol natoľko neprehľadný, (výber exportov bol zväčša na také servery, ktoré ani veľmi ľudia nečítajú pri hľadaní realít), takže po 5 mesiacoch sme to už ani cez ten "easyprogram" neriešili, lebo bol totálne neprehľadný, nekomfortný, chybový a v konečnom dôsledku mi zabralo viac času riešiť jeho nedostatky, ako keby som zadával inzeráty jednotlivo. Hľadal som niečo praktické, jednoduché a intuitívne, za menej peňazí a pritom spoľahlivé a to som práve našiel cez internet Realitný softvér backOFFICE®, ktorý od novembra využívame v našej RK - Reality Kontakt. Exportujeme ním na hlavné realitné serveri a šetrí nám náš drahocenný čas. Súbežne sme si dali vytvoriť aj web stránku a môžem povedať, že je perfektne prispôsobená a vhodná na celý chod správy realít RK a máme naňu veľmi pozitívnu odozvu od návštevníkov. Odporúčame.
Systém je pravidelne aktualizovaný, oceňujem výbornú komunikáciu s tvorcom systému pri riešení problémov.
Strávili sme množstvo času tým, že sme ručne prehadzovali zákazky na rôzne servery. Potrebovali sme to riešiť, aby sme si uľahčili prácu fungovali nejakým normálnym systémom. A tento funguje! Softvér je pre užívateľov pomerne jednoduchý, netreba siahodlhé vysvetľovanie.
Používali sme už viacero softvérov. Niektoré boli vyrobené priamo pre nás, iné sme si kúpili už hotové. Musím priznať, že dokonca ani s tým, ktorý sme mali vyrobený špeciálne podľa našich zadaní, sme neboli veľmi spokojní. Predchádzajúce systémy sa často kazili, ponuky sa nenačítavali a nebola tam dobre spracovaná evidencia klientov. Softvér backOFFICE® naše problémy vyriešil. Niektoré veci sme prispôsobili špecifikám našej realitnej kancelárie a odvtedy máme systém, s ktorým sme spokojní.
Systém backOFFICE® je perfektný a zvykol som si naň veľmi rýchlo. S ovládaním som nemal ani na začiatku problém, lebo softvér je veľmi intuitívny. Web, ktorý ste nám vytvorili, je super. Páči sa mi hlavne po grafickej stránke. Použitý obrázok bol vybraný veľmi vhodne. Oceňujem aj rýchlosť vyhotovenia. Budem vás odporúčať ďalej!
So systémom backOFFICE® pracujeme od jeho začiatku a musím konštatovať, že spĺňa všetky naše potreby a funguje bez problémov. Využívame webREAL, teda kompletnú správu realít spolu s webovou stránkou. Oceňujeme jeho spoľahlivosť, jednoduché ovládanie, ochotu a flexibilitu teamu a v neposlednom rade jeho skvelú cenu.
V prípade, že sa nám vyskytne problém, je maximálna ochota o pomoc a vyriešenie zo strany poskytovateľa backOFFICE®.
Sme spokojní hlavne s operatívnosťou a aktualizáciou zmien, noviniek a podnetov v backOFFICE®.
Veľmi oceňujem promptnosť komunikácie a dopĺňanie funkcionality backOFFICE® na základe našich zákazníckych požiadaviek.
Spokojný som najmä s pravidelným vylepšovaním niektorých funkcií backOFFICE®.
So systémom backOFFICE® som spokojná, lebo mi uľahčil prácu a má oveľa lepšie podmienky ako softvér, ktorý som mala predtým. Je flexibilný a rýchlo som sa s ním naučila pracovať.
Systém backOFFICE® je pružný a naša webstránka je na vysokej úrovni, má dobré odozvy aj na vizuálne grafické spracovanie.
Oceňujem jednoduché vkladanie ponúk, zrozumiteľnú ovládateľnosť backOFFICE® a jednoduché možnosti rozšírenia, napr. o jazykové mutácie stránky. Veľmi dobre obchodne využiteľný je aj prepracovaný modul Development.
Ďakujem za spoluprácu, s web stránkou sme nadmieru spokojní, skvelá práca!
Som veľmi spokojný, ale vždy sa dá čo vylepšovať!
Web vyzerá naozaj veľmi pekne a kvalitne. Skvele odvedená práca a naozaj špičkový dizajn.
Ako IT zdatný človek som si pred zakúpením systému pre našu realitnú kanceláriu urobil vlastný prieskum trhu. Zo všetkých sofvérov, ktoré som hodnotil, som sa rozhodol pre backOFFICE. Systém je prehľadný, funkčný a intuitívny. So svojím rozhodnutím som spokojný, nakoľko backOFFICE spĺňa všetky najdôležitejšie funkcionality, ktoré realitná kancelária potrebuje.
V backOFFICE som najviac spokojná s prístupom pri riešení problémov – toto majú zvládnuté na jednotku. Ako najväčšie plus vnímam exporty. Skvelo majú vyriešené aj GDPR a AML.
Na backOFFICE sa mi najviac páči, že vždy je tam niečo nové. Je evidentné, že na vývoji sa tvrdo pracuje, systém sa neustále zdokonaľuje a prispôsobuje potrebám trhu a klientov. Všetky novinky sú veľmi vkusne a zrozumiteľne odkomunikované, páči sa nám nielen forma, akou sú odkomunikované, ale aj odľahčený a priateľský tón celej komunikácie.
Prácu so systémom backOFFICE hodnotím veľmi pozitívne. Medzi prednosti patrí hlavne jednoduchosť, prehľadnosť a rýchlosť. Inzercie sa rýchlo exportujú a aktualizujú. Oceňujem, že priamo v systéme sú aj zmluvy a možnosť fakturácie. Odkedy máme backOFFICE prestali sme využívať iné systémy. Všetko máme na jednom mieste – v backOFFICE. Ďakujem za podporu pracovníkovi backOFFICE, ktorý trpezlivo a ochotne smeroval naše prvé kroky a pomohol nám sa rýchlejšie zorientovať v jednotlivých funkcionalitách. V minulosti som pracovala aj s iným realitným softvérom a ten nebol taký sofistikovaný ako je backOFFICE.
Naši odborníci vám radi odpovedia na otázky a ukážu všetky výhody spojené s využívaním nášho softvéru. Porovnajte si funkcie balíkov backOFFICE®, vyberte si pre vás najvhodnejší a kontaktujte nás pre dohodnutie prezentácie systému.
info@backoffice.sk +421 910 855 550